Pages

Wednesday 13 December 2017

Tahukah anda, Psoriasis boleh menjejaskan sendi yang menyebabkan sendi menjadi kaku, bengkak dan kerosakan sendi progresif yang memberi kesa...

Bedak Asmak dan Psoriasis

No comments:
 
Tahukah anda, Psoriasis boleh menjejaskan sendi yang menyebabkan sendi menjadi kaku, bengkak dan kerosakan sendi progresif yang memberi kesan terhadap 13.6 peratus daripada pesakit.

Kerana itu, Bedak Asmak dihasilkan dengan gabungan Tanah Liat Putih Premium (Tanah Kaolin) dan air galian semulajadi tanpa sebarang campuran bahan kimia yang berbahaya bagi membantu melegakan masalah ini.

Dengan menggunakan dan mengamalkan bedak asmak ini dengan konsisten sebagai rawatan alternatif, anda yang menghidapi psoriasis akan kurang merasa rimas, pedih dan tidak selesa di bahagian yang mengalami psoriasis.

Saya yakin dan percaya, dengan izin Allah, selepas anda menggunakan bedak asmak ini, anda melihat tompok-tompok merah di badan anda akibat psoriasis ini semakin berkurang, anda akan mendengar pujian suami yang gembira "Sayang dah semakin ceria sekarang. Tiada lagi selalu menggaru dan kerimasan" dan anda akan merasa lebih bahagia dan gembira dengan tahap kesihatan anda kini.

#NasTeamEmpire
#BedakAsmak
#Psoriasis

No comments:

Post a Comment