Pages

Wednesday 25 January 2017

PENAWAR UNTUK PENYAKIT KULIT SEPERTI EKZEMA, RUAM BAYI, PSORIASIS, GATAL-GATAL, PANAU DAN KAYAP. . DARI TANAH KITA DIJADIKAN DAN DARI ...

Kelebihan Bedak Asmak

1 comment:
 


PENAWAR UNTUK PENYAKIT KULIT SEPERTI EKZEMA, RUAM BAYI, PSORIASIS, GATAL-GATAL, PANAU DAN KAYAP.
.
DARI TANAH KITA DIJADIKAN DAN DARI TANAH JUGA SEGALA PENAWAR TERCIPTA
.
Rawat masalah Ruam di kulit bayi dan di tubuh anda dengan cara Warisan Nabi S.A.W. iaitu menggunakan Tanah Liat Putih Premium 100% Asli yang telah digabungkan dengan Air Galian Semulajadi.
.
Terbukti sangat berkesan, malah mampu menyelesaikan pelbagai jenis penyakit kulit aeperti Ekzema, Psoriasis, Gatal-gatal dan Banyak Lagi…
.
Dari Aisyah r.a.d, Berkata: “Sesungguhnya Nabi saw berkata/berjampi bagi penyakit; Bismillah, Ini tanah bumi kami, dengan campuran air liur di kalangan kami, disembuhkan orang yang sakit di kalangan kami, dengan izin Tuhan kami.” (Sohih Bukhari: Kitab Attib; Bil:5745)
.
Bedak Asmak ini adalah bedak sejuk warisan tradisi yang mendapat jolokan nama sebagai bedak ajaib, kerana fungsinya boleh digunakan untuk semua masalah luaran berkaitan kulit dan berkesan. Sejak anak-anak saya lahir tidak pernah saya sapukan mereka dengan produk lain kerana bimbang mengandungi steroid.
.
Tahukah anda kebanyakan produk yang mengandungi steroid memang berkesan tetapi ada yang beri kesan sehingga menipiskan kulit bayi. Jika ada pilihan yang lebih baik dan lebih selamat bersumberkan alam semulajadi, kenapa kita tak cuba kan…
.
Nak tahu apa yang best sangat Bedak Asmak ini?

  • Bedak ini dihasilkan daripada 100% tanah liat putih premium yang mengandungi mineral semulajadi.
  • Ia mengandungi mineral semulajadi yang bertindak menyerap segala kotoran dan toksik yang terdapat pada kulit.
  • Cepat meresap dalam kulit. Kulit terasa sejuk dan lembut .
  • Satu bekas tahan agak lama. Selalunya saya guna beberapa bulan.
  • Bebas Paraben dan juga bahan-bahan kimia berbahaya.
Walaupun ia tidak semahal produk-produk lain, Alhamdulillah setiap kali sapu ruam atau penyakit kulit anak-anak kita semakin berkurangan.

.
Selamatlah anak-anak anda terutama yang masih bayi, sebab kandungannya dari 100% bahan semulajadi seperti tanah liat putih dan air galian yang telah ditapis secara khusus.

Bedak Asmak ini sememangnya sangat menjadi pilihan ibubapa untuk bayi mereka terutama masalah berkaitan ruam.

 Ramai yang cakap berbaloi, murah dan berkesan! Banyak testimoni pelanggan yang sangat berpuas hati.
.
Alhamdulillah!


Adakah Benar Nabi S.A.W. juga mengaplikasikannya untuk Kesihatan kulit dan penyakit kulit?

Ini fakta yang menyokong ijtihad kami dalam kitab Tib Nabawi(Perubatan Rasulullah SAW) karangan Ibn Qayim:
.
Dalam Sahih bukhari,Muslim diriwayatkan bahawa Aisyah ra berkata,”Jika seseorg mengadu mengenai kudis (penyakit kulit) atau luka, Rasulullah saw meletakkan jejarinya sambil membaca: maksudnya:”Bisimillah,tanah bumi kami dengan campuran air liur di kalangan kami,disembuhkan orang sakit di kalangan kami dengan izin Tuhan kami.” Kata Ibn Qayyim:”
.
Ini adalah rawatan yang mudah & manfaat untuk berbagai kudis dan luka baru, terutama jika tidak ada ubat lain.
.
Tanah yang bersifat dingin dan kering yang ada diseluruh dunia boleh mengeringkan kelembapan kudis atau luka.
.
Kelembapan ini menghalang proses semula jadi penyembuhan yang cepat, terutama di daerah panas,cuaca panas akan menambah rasa sakit terutamanya bagi orang yang sensitif pada panas.
.
Tanah yang bersih setelah dicucikan dan dikeringkan, amat berkesan untuk meredakan panas yang disebabkan oleh luka.
.
Ini kerana tanah yang bersih mempunyai sifat dingin dan kering, bahkan lebih dingin dibandingkan ubat-ubatan yang paling berkesan.
.
Ini kerana ia merupakan bahan pengering yang kuat melawan kelembapan(kudis atau luka),tanah bersih(tanah liat)boleh membantu mengeringkan kelembapan kudis dan luka agar tidak menjadi bertambah besar.
.
Tanah murni (tanah liat yang bersih)membantu mendinginkan panas dalaman organ yang sakit sehingga menguatkan kekebalan tubuh.
.
Dengan demikian, dengan izin Allah tanah boleh menyembuhkan penyakit. Bedak Asmak ini diproses dengan tanah liat putih bersama campuran Air Galian semulajadi adalah sangat-sangat selamat, suci serta bersih untuk digunakan dan tidak mengandungi sebarang bahan kimia.


100% semulajadi serta sunnah Nabi S.A.W. Ini kerana ia salah satu cara Nabi SAW mengubati penyakit kulit seperti yang terdapat di dalam Hadith Sohih di atas yang membuktikan Nabi S.A.W. menggunakan tanah liat mengubati penyakit kulit dan lain-lain penyakit. Bedak ini boleh digunakan untuk semua jenis penyakit kulit.
Boleh cuba dulu, mana tahu dengan izinNya masalah kulit yang dihidapi mampu sembuh

Produk ini bahan natural 100%.

Sesuai untuk semua jenis penyakit kulit dari baby hingga ke warga emas.

Berat : 150g & 50g

Hubungi
Nurul Aqidah
SN00401
0172165484

1 comment: