Pages

Monday, 20 February 2017

FAKTA ASMA - NO. 3 DAN 6 YANG BARU KAMI TAHU Bila dah makin ramai yang terkena penyakit asma ni, tercetus persoalan kat dalam minda ...

Fakta Asma - No. 3 Dan 6 Yang Baru Kami Tahu

No comments:
 


FAKTA ASMA - NO. 3 DAN 6 YANG BARU KAMI TAHU

Bila dah makin ramai yang terkena penyakit asma ni, tercetus persoalan kat dalam minda kami:

Penyakit asma ni normal ke dalam masyarakat kita?

Then kami terjumpa info pasal asma. Agak mengejutkan juga.

1. Dalam setiap 14 orang, seorang daripadanya kurang bernasib baik, ada penyakit asma.
2. Kalau kat negara US, 24 juta rakyat mereka menghidap asma. Hampir sama banyak dengan jumlah rakyat Malaysia
3. Nak tahu penyakit kanak-kanak yang paling popular? ASMA lah, apa lagi.
4. Sebab utama kanak-kanak tak datang sekolah? ASMA juga.
5. Antara kanak-kanak lelaki dan perempuan, kanak2 lelaki lagi banyak ada asma.
6. Tapi kalau dah semakin dewasa, perempuan lebih ramai yang terkena penyakit asma.

Dulu kami ingatkan penyakit asma ni macam jarang-jarang je. Bila baca hasil kajian ni, baru tahu. Ramai rupanya, berjuta-juta..

Sama-sama lah kita jaga kesihatan anak-anak kita ya.

#Info minyakherbaasmak


Minyak Herba Asmak ini boleh membantu melegakan alergik anda.
Diperbuat daripada Habbatus Sauda, Gamat Gold dan Minyak Kayu Putih.
Tidak panas, tidak berbau kuat dan selamat untuk semua lapisan umur.

Truly

Nurul Aqidah Sulaiman
SN00401
Minyak Herba Asmak Sabah

Whatsapp : 

Nurul - 017 216 5484
Nurul - 017 216 5484
Nurul - 017 216 5484

Nurul - +60172165484


Saya sertakan juga video testimoni dari pelanggan yang menghidapi asma menggunakan minyak herba asmak.

No comments:

Post a Comment