Pages

Wednesday, 8 March 2017

Debunga sudah. . Bulu kucng sudah. . Hama pun sudah. . Apa lagi yang belum? . Akak-akak pernah dengar pasal makanan sebagai punca alahan k...

Asal Makan Je, Terus Terkena Alahan. Macam Mana Nak Makan?

No comments:
 



Debunga sudah.
.
Bulu kucng sudah.
.
Hama pun sudah.
.
Apa lagi yang belum?
.
Akak-akak pernah dengar pasal makanan sebagai punca alahan kepada asma? Haa..saya nak kongsi info lagi hari ni. Ada sesetengah orang yang boleh diserang asma bila dia makan sesuatu jenis makanan atau ubatan.
.
Contoh jenis makanan tu seperti susu, kacang siya, telur, kekacang, ikan dan makanan laut.
.
Cabaran sebenar bagi masalah ni bukan masa terkena asma, tapi cabaran terbesar dia ialah macam mana nak kenalpasti makanan atau ubatan apa yang berisiko mendatangkan serangan asma.
.
Cuba akak-akak bayangkan, tengah sedap-sedap makan tiba-tiba asma datang. Tak ke kalut dibuatnya tu.
.
Apa yang saya tahu, di US 6% daripada penghidap asma ada masalah ni. Nampak macam sikit kan? Tapi tetap kena kawal juga. Kita tak dapat nak jangka kan..
.
Akak-akak pernah kena allergy makanan? Boleh share di sini?
.
.
#info by MHAMSB #minyakherbaasmak

Truly

Nurul Aqidah Sulaiman
SN00401
Minyak Herba Asmak Sabah

Whatsapp :

Nurul - 017 216 5484
Nurul - 017 216 5484
Nurul - 017 216 5484

Nurul - +60172165484

No comments:

Post a Comment