Pages

Monday 6 March 2017

Semalam saya ada cerita pasal debunga sebagai penyebab alahan kepada penghidap asma kan? Hari ni saya nak sambung cerita lagi, tapi ka...

Sanggup Ke Nak Buang Kucing Jauh-Jauh?

No comments:
 


Semalam saya ada cerita pasal debunga sebagai penyebab alahan kepada penghidap asma kan? Hari ni saya nak sambung cerita lagi, tapi kali ni pasal lain pula.
.
Akak-akak pernah dengar yang kucing boleh menyebabkan asma? Yes, kucing dan haiwan-haiwan lain boleh mendatangkan bahaya kepada penghidap asma.
.
Ada yang menyangka bulu kucing adalah satu-satunya faktor penyebab kenapa haiwan tersebut berbahaya kepada penghidap asma. Tapi sebenarnya lebih dari tu.
.
Kalau akak nak tahu, SEL KULIT MATI dan AIR LIUR haiwan pun boleh menyebabkan alahan juga ya. Bukan setakat bulu semata-mata.
.
30% dari penghidap asma boleh diserang asma apabila terdedah kepada haiwan dan bahan buangan mereka (bulu, sel kulit mati, najis)
.
Akak-akak yang baik semua, ada tak di sini yang ada asma tapi masih boleh bela kucing lagi? Boleh cerita macam mana akak buat untuk elak dari serangan asma tu? Kita share ya.
.
.


#INFO BY MHAMSB #minyakherbaasmak


Truly

Nurul Aqidah Sulaiman
SN00401
Minyak Herba Asmak Sabah

Whatsapp :

Nurul - 017 216 5484
Nurul - 017 216 5484
Nurul - 017 216 5484

Nurul - +60172165484

No comments:

Post a Comment