Pages

Saturday 15 April 2017

Kak Bedah seorang suri rumah tangga sepenuh masa, dia selalu rungsing melihat anak keduanya selalu asma dan hidung tersumbat. Sampaikan Ka...

Keajaiban Terjadi Hanya Dengan Sekali Sapuan

No comments:
 

Kak Bedah seorang suri rumah tangga sepenuh masa, dia selalu rungsing melihat anak keduanya selalu asma dan hidung tersumbat.

Sampaikan Kak Bedah tidak boleh membuat kerja rumah disebabkan anaknya selalu meragam. Kadang-kadang tu Kak Bedah nak marah pun ada tapi di sebabkan sayang Kak Bedah sabar.

Setiap kali anaknya diserang asma Kak Bedah segera membawa anaknya ke hospital untuk mendapatkan rawatan. Kak Bedah takut jika berlaku apa-apa kepada anaknya. Anaknya ditahan wad beberapa hari untuk pemantauan.

Malam itu, anak Kak Bedah meragam tidak dapat tidur dengan selesa disebabkan hidung tersumbat. Kak Bedah panggilkan nurse di situ untuk melihat anaknya. Nurse tersebut sedutkan hingus keluar dari hidung anaknya. Anaknya kembali boleh tidur semula, tetapi Kak Bedah tetap risau jika anaknya kembali meragam.

Setelah 3 hari diwad, anak Kak Bedah dibenarkan keluar. Kawan Kak Bedah datang ke rumah melawat anak Kak Bedah, kawannya memberikan Kak Bedah Minyak Herba Asmak kerana anaknya memerlukan minyak seperti itu. Kak Bedah bertanya Minyak Herba Asmak ni untuk apa?

Kawannya menjawab

" Kegunaan Minyak Herba Asmak ni untuk batuk, asma, selesema, demam, sakit gigi,kembung perut, sembelit, luka, hidung tersembut dan macam-macam lagi kegunaan. Bukan tu je untuk lenguh-lenguh badan pun boleh."

Petang selepas mandikan anak, Kak Bedah sapukan Minyak Herba Asmak mengikut cara yang diberikan oleh kawannya tadi.

Dalam beberapa jam selepas itu Kak Bedah mendapati hingus anaknya keluar dengan banyak. Kak Bedah macam tidak percaya dengan keajaiban Minyak Herba Asmak nie, sangat-sangat mujarab. Malam tu anak Kak Bedah tidur dengan nyenyak sekali.

Asma anak Kak Bedah semakin berkurang sejak menggunakan Minyak Herba Asmak. Sejak itu Kak Bedah sudah jarang ke hospital.

Terima Kasih kerana telah menemui Kak Bedah dengan Minyak Herba Asmak.

Tinggalkan pesanan anda diruangan komen , PM atau Whatsapp kami untuk pertanyaan lebih lanjut.

Nurul Aqidah
Superstokis Sabah
0172165484

No comments:

Post a Comment