Pages

Saturday 29 April 2017

• Semasa haid Olivia mengalami senggugut, seram sejuk, lenguh kaki dan sengal pinggang • Olivia kebiasaannya akan makan panadol ketika hai...

Kisah Gadis Kota & Asmak Queen

No comments:
 


• Semasa haid Olivia mengalami senggugut, seram sejuk, lenguh kaki dan sengal pinggang
• Olivia kebiasaannya akan makan panadol ketika haid datang.
• Olivia pasti akan mengalami keputihan yang teruk dan ada bau yang tidak menyenangkan selepas haid.
• Dapat ubat Asmak Queen
• Cuba dan masalah berkurangan

Cantik luaran & dalaman.

Semasa haid menghampiri itulah yang membuatkan Olivia gusar akan mengalami senggugut sewaktu kelas Prof. Alvin. Olivia akan sentiasa membawa kemana jua panadol dalam begnya.

Setengah jam kemudian sewaktu kelas Prof. Alvin, Olivia merasa seram sejuk, lenguh kaki dan sengal pinggang. Olivia tahu senggugut menyerangnya ketika itu. Olivia mengambil penadol dalam begnya, dan telan penadol itu, untuk menghilangkan kesakitan itu.

Beberapa minit kemudian kesakitan Olivia kembali berkurangan. Setelah itu, Olivia boleh memberi perhatian dalam kelas Prof. Alvin.

Selepas seminggu tamat haid, Olivia pasti mengalami keputihan yang banyak seperti datang haid . Olivia merasa tidak selesa untuk bergaul dengan rakan-rakan kelasnya kerana takut jika ada bau yang tidak menyenangkan daripadanya.

Olivia merasa sedih dengan dirinya kerana selama ini dia tidak mengambil peduli masalah yang dihadapinya. Olivia bertanya kawan rapatnya berkaitan masalah yang dia hadapi.

Kawannya berkata

" why not you try this product Asmak Queen, I have try this product it solve my problem. Before this I'm just like you, felt not confident when hanging out with friends"

Olivia mengambil telefonnya untuk menghubungi agent tersebut. Keesokan harinya pos laju sampai memberi parcel kepada Olivia.

Malam itu, Olivia mencuba Asmak Queen. Hari demi hari masalah Olivia berkurangan. Olivia semakin yakin dengan dirinya sekarang.

Cantik bersama Asmak Queen luaran dan dalaman memberikan Olivia tampil yakin untuk berinteraksi tanpa ada halangan senggugut dan keputihan yang teruk.

Terima Kasih Asmak Queen. :)

No comments:

Post a Comment