Pages

Sunday 28 May 2017

Setiap bulan digemparkan dengan berita produk beracun dan kena banned dengan KKM.Ini membuatkan masyarakat semakin skeptikal dengan produk t...

Kaisa Skincare : Gunakan Tanpa Was-was

No comments:
 

Setiap bulan digemparkan dengan berita produk beracun dan kena banned dengan KKM.Ini membuatkan masyarakat semakin skeptikal dengan produk tempatan.Pengguna nak kesan cepat,pengeluar pula membuat produk yang beri kesan cepat.Jadi salah siapa?Jadilah pengguna yang bijak.
Bukan semua produk tempatan timbang kilo dan bukan semua produk dibuat tanpa R&D dan kajian.
Contohnya ialah

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Kaisa Skincare™ dibangunkan selepas mendapati pelbagai masalah seperti di atas. Kaisa Skincare™ akan disemak sendiri secara berkala oleh pengeluar untuk memastikan tidak mengandungi bahan berbahaya dan akan sentiasa menjalani R&D dari semasa ke semasa untuk penambahbaikan produk mengikut perkembangan sains dan teknologi.
Kaisa Skincare™ didaftarkan dengan KKM dan diadun dengan bahan semulajadi tanpa bahan kimia berbahaya. Gunakan tanpa was-was. Saya adalah pengguna merangkap penjual produk ini. Dapatkan dari saya hari ini dan anda akan menerima tuala muka esklusif yang gebu.
.
.
Untuk mereka yang ada gunakan produk lain seblum ini elok rehatkan muka dulu dalam seminggu dua. Baru pakai Kaisa Skincare. Kalau nak cpt, boleh guna Bedak Asmak untuk meneutralkan balik kulit wajah. Boleh pakai Kaisa Skincare selepas hari ke 5 penggunaan Bedak Asmak.

.
.

Nurul Aqidah
Call/wassap 0172165484
www.wasap.my/60172165484

Page Asmak Sefamily
https://www.facebook.com/asmakSabahbyNasTeamEmpire/

Page Minyak Herba Asmak
https://www.facebook.com/PenawarAsmaBatukLelah/

Page Bedak Asmak
https://www.facebook.com/bedakasmaksabah/

No comments:

Post a Comment