Pages

Thursday, 8 June 2017

Bayangkan kita batuk dan selesema di bulan puasa. Nak makan ubat tak boleh. Ni la salah satu kelebihan Minyak Herba Asmak. Sapu-sapu je k...

Minyak Herba Asmak Minyak Tersohor

No comments:
 

Bayangkan kita batuk dan selesema di bulan puasa.
Nak makan ubat tak boleh.
Ni la salah satu kelebihan Minyak Herba Asmak.
Sapu-sapu je kat leher,dada,tengkuk dan belakang,dan hidung.
Insyaallah dapat membantu melegakan batuk dan selesema.
Untuk yang ada semput pun boleh cuba ikhtiar dengan Minyak Herba Asmak.
Tersohor dah di seluruh Malaysia.

Bukan nak kata lah kan.
Nanti tak kata,bilang hakak tak payung pulak.😄

#MinyakHerbaAsmak

Produk Wajib Setiap Keluarga

Anda mencari minyak tersohor ini?
Hubungi

Nurul Aqidah
Superstokis Negeri
0172165484

No comments:

Post a Comment