Pages

Wednesday, 26 April 2017

"Ayah, tolong urutksn kaki adik" sakit kaki ni terseliuh sebab kawan tolak kat sekolah tadi... Pergilah suruh ummi urutkan...ayah ...

Terseliuh Pun Boleh

No comments:
 


"Ayah, tolong urutksn kaki adik" sakit kaki ni terseliuh sebab kawan tolak kat sekolah tadi...

Pergilah suruh ummi urutkan...ayah penat, baru je sampai rumah ni....

Awak ni...tolong la urut kejap. Kalau dibiarkan nanti bengkak kaki budak tu, masuk angin...Orang tengah masak ni, macam mana nak urut...

Meh cepat, ayah urutkan...pergi ambil MINYAK HERBA ASMAK tu....kat mana sakitnya....

Dengan beberapa sapuan dan urutan, anakpun terasa lega...

Kami sekeluarga percayakan MINYAK HERBA ASMAK.

Ianya sentiasa tersedia bagi menghadapi sebarang kecelakaan yang tak terduga.

Anda bagaimana pula, pastikan 1 botol untuk 1 keluarga.

Dapatkan segera..

Hubungi

Nurul - 017 216 5484 

No comments:

Post a Comment